همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد در کمک به سیل زدگان پاکستانی

مسئول کانون مساجد استان یزد از همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد در کمک به سیل زدگان پاکستانی خبر داد.

علی حکیمیان با بیان اینکه کلیه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آماده دریافت کمک های مردم به سیل زدگان پاکستانی هستند گفت: چادر امدادی، زیرانداز، پتو، غذاهای کنسروی، کلمن آب، ظروف آشپزخانه و مواد شوینده از جمله موارد ضروری سیل زدگان پاسکتانی است.

وی با بیان اینکه وقوع سیل در کشور اسلامی پاکستان، تلفات و خسارات جانی و مالی فراوانی به مردم مسلمان آن کشور وارد کرده است تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با همکاری کمیته امداد امام خمینی، هلال احمر و سازمان بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج آماده دریافت کمک های مردمی به برادران مسلمان پاکستانی است.

مسئول کانون مساجد استان یزد از تهیه کلیپی برای کمک به سیل زدگان پاکستانی در کانون مساجد یزد خبر داد و تصریح کرد: مردم می تواند کمک های خود را در کلیه کانون های مساجد سطح استان، مساجد وتکایا، چادرهای مستقر در سطح شهر و پایگاه های مقاومت بسیج تحویل دهند.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید به مسلمانان جهان برای کمک به سیل زدگان پاکستانی خاطرنشان کرد: بر اساس پیام مقام معظم رهبری حجم کمک های ما هر چه باشد، اندکی است در برابر اقیانوس نیاز سیل زدگان پاکستانی، اما باید در این موقعیت خطیر، براساس اخوت اسلامی به وظیفه خویش عمل کنیم و به یاری این برادران و خواهران مصیبت زده بشتابیم.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا